Najczęściej zadawane pytania

1. Jak zakupić produkt?

Aby dokonać zakupu, znajdź interesujący Cię produkt i dodaj go do koszyka, a następnie zaznacz opcję „KUPUJĘ”. System przeprowadzi Cię przez cały proces zakupu i płatności, a potwierdzenie dokonania zakupu zostanie wysłane na podany w formularzu zakupu adres e-mail.

2. Jakie są możliwe formy płatności?

Możliwe formy płatności to przelew bankowy, za pobraniem oraz płatność online Przelewy24.

3. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Jeśli produkt jest dostępny na magazynie to czas realizacji trwa 48h. W przypadku braku produktu na magazynie, czas realizacji wynosi od 14 do 30 dni roboczych.

4. Jakie są koszty dostawy?

Szczegółowe informacje o kosztach dostawy znajdziesz w opisie produktu.

5. Ile mam czasu na zwrot zakupionych mebli?

Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.

6. Czy zakupione u Państwa produkty objęte są gwarancją?

Na zakupione u nas produkty udzielamy 24-miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia zakupu. Szczegółowe informacje dotyczące gwarancji otrzymasz drogą mailową po dokonaniu zakupu w naszym sklepie internetowym.

7. Czy oferują Państwo usługę montażu zakupionych mebli?

Nie oferujemy usługi montażu mebli zakupionych w naszym sklepie internetowym.

Shopping Cart