Zwroty i reklamacje

I. REKLAMACJA
Jeśli zakupiony u nas produkt nie spełnia Państwa oczekiwań lub został uszkodzony w czasie transportu, prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu internetowego. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać każdy pojawiający się problem i jak najszybciej rozpatrzyć Państwa reklamację.

Procedura składania reklamacji składa się z kilku prostych kroków:

1. Wypełnij formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji – pobierz.

2. Odeślij produkt
Odeślij do nas wadliwy produkt wraz ze wszystkimi akcesoriami oraz kopią faktury zakupu na podany poniżej adres. Do przesyłki dołącz także formularz reklamacji (dostępny w załącznikach do regulaminu).
Adres magazynu do wysyłki produktu:
Unique Forms
ul. Kolejowa 36
26-500 Szydłowiec

3. Czekaj na rozpatrzenie reklamacji
Twoją reklamację postaramy się rozpatrzyć jak najszybciej, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego produktu. Nasi eksperci ocenią zgłoszone wady i postarają się rozwiązać problem. O wyniku reklamacji zostaniesz poinformowany telefonicznie i/lub mailowo – w zależności od wybranego w formularzu reklamacji sposobu kontaktu.

II. ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.

Pobierz wzór odstąpienia od umowy.


Adres magazynu do wysyłki produktu:
Unique Forms
ul. Kolejowa 36
26-500 Szydłowiec

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl